2012-07-28

貪污案一則

下為最近發生在本人身上的一則貪污案。為求逼真,對話及部分內容將以粵語敍述。讀者如有看不懂的,請自行繞道。

~~~~~~~~~~~~ 某 天 ~~~~~~~~~~~~

慘無人道的OT,一直O到翌日凌晨一點半,於是:

K君:搭的士返去時記得攞車飛,到時可以Claim返錢。
本人:(爽快地)OK!

本人是真的打算搭的士的,不過實在歸心似箭,決定邊走邊找的士。結果走着走着,都差不多回到家了。>.<
 
~~~~~~~~~~~~ 兩天後 ~~~~~~~~~~~~

K君:嗰晚有冇搭的士呀?
本人:Ermm......有呀......(其實木有>﹏<)
K君: 到時攞埋將車飛黎,俾我簽個名,再攞去俾J小姐Claim返啦。
本人:......(orz,點解係你簽名?!?我去邊度搵車飛俾你?!?)

~~~~~~~~~~~~ 一天後 ~~~~~~~~~~~~

K君:你E+攞埋張車飛黎,我幫你簽埋佢啦!
本人:(Pokerface)張車飛......我搵唔到lu......(我諗左成晚,先諗到呢招脫身...)
K君:搵唔到,唔緊要!(吓,不是吧?!?)

K君拿出一張紙,是另一位同事寫好、已經簽好名的報銷紙,然後在紙上劃了一塊“空地”。

K君:你響呢度寫返低,幾年幾日響邊度做過D乜野,然後攞返俾我啦。
本人:......(zro,寫就寫吧......)

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

就這樣,本人被逼完成了第一次貪污案。(雖然錢仲未到手......)

廉署不會因為那30元來找我吧?!?

後記:本故事教訓我們,大話只會越講越大,最後不受控制。(完)

沒有留言:

張貼留言